Tuesday 20 August 2013

Solidea pedkelnes

Iš patirties: nėštumas su pėdkelnėmis

Solidea pedkelnes
Solidea pedkelnes

Apie Solidea pedkelnes turbūt daug kam teko girdėti gerų atsiliepimų: jos ir lieknina, ir gražina figūrą, ir apsaugo nuo išsiplėtusių venų, strijų, celiulito, yra elegantiškos bei elastiškos.  Italų firmos ženklas Solidea žinomas visame pasaulyje, tad nenuostabu, kad šios pedkelnes parūpo ir Daivai, kai ji laukėsi savo trečiojo mažylio.

Anksčiau nešiojo kitokias

Daiva sako, kad Solidea pedkelnes ji nešiojo ir prieš tapdama nėščia, tik tada jos būdavo dėvimos kiek kitokiais tikslais. „Man visada patiko Solidea firmos ženklas, nes žinodavau, kad tai tikrai aukštos kokybės pedkelnes. Tačiau, kol neturėjau jokių sveikatos problemų, labiausiai vertindavau tiesiog tokias, kurios buvo labai patogios, dailios, išsiskyrė nepaprasta elegancija. 

Kai priaugau šiek tiek papildomų kilogramų, Solidea pedkelnes padėdavo vėl pasijusti liekna – užsimaudavau jas, ir jos tarsi sulygindavo visus nepageidaujamus apvalumus ir iškilimus. Nešiojau jas ne tik aš viena, Solidea pedkelnes džiugino ir mano drauges jau nuo mokyklos laikų. Puošdavomės įvairiems renginiams, nes jas laikėme išskirtinio grožio, elegancijos – šiaip sau nenešiodavome“.

Nėštumo metu

Daiva pasakoja, jog pastojusi itin sunerimo dėl visų galimų nėštumo metu problemų, ir jos naujomis gyvenimo palydovėmis tapo Solidea pedkelnes nesciosioms. „Man net nepradėjo tinti kojos, plėstis venos ar formuotis strijos. Aš žinojau, kad yra būdas nuo to apsisaugoti, ir tas būdas – gydomosios pedkelnes. Jos, nors ir to paties gamintojo, šiek tiek skyrėsi nuo anksčiau dėvėtų. Kodėl? Todėl, kad buvo skirtos nebe tobuloms kojoms pabrėžti ar elegantiškai eisenai pabrėžti, o tam, kad kojose vyktų geri procesai ir būtų nukenksminti visi neigiami. 

Taigi, pirmosios mano kompresines pedkelnes kaina jau šiek tiek skyrėsi nuo paprastų. Mat, turėdamos daugiau naudingų funkcijų, jos ir kainavo truputį daugiau. Žinoma, gerai paieškojusi, aš radau, kur pardavinėjama Solidea pedkelnes pigiau, ir ten vienu ypu įsigijau tai, ko man reikėjo. Esu labai laiminga, kad įsigijau šiuos puikius apdarus, mat kone per akimirką jie man leido pasijusti tikrai sveika ir gražia moterimi“, - sako Daiva.

Poveikis

Moteris tikina, kad šios pėdkelnės suteikė visą poveikį, kuris buvo žadamas ir gaminio aprašyme. „Likau patenkinta visu šimtu ir dar vienu procentu, nes tokios Solidea kompresines pedkelnes pilnai mane apsaugojo. Visų pirma, nėštumo metu ima organizme kauptis skysčiai, dėl to tinsta kojos, plečiasi, didėja. Tai labai nemalonu – ir ryte, ir vakare atsikelti su kvadratinėmis skaudančiomis kojomis. Reikia kažkokios prevencijos ir gydymo. Taigi, tokios pėdkelnės paprastai suspaudžia kraujagysles, ir skysčiai pasiskirsto po visas kojas, dėl to sumažėja arba išvis dingsta tinimas.

Taip pat apsisaugoma ir nuo venų išsiplėtimo, kuris, bent jau nėštumo laikotarpyje, visada pasireiškia. Padeda tam tiek Solidea kojinės, tiek pėdkelnės. Man buvo sunku tik pirmą kartą jas apsimauti: šios pėdkelnės truputį storesnės, atrodo, ne tokios tamprios. Taigi, moviausi jas su guminėmis pirštinėmis, kad nesuplėšyčiau nagais, šiek tiek ant jų pabarsčiusi masažavimo pudros – kad geriau slystų. 

Šios pėdkelnės solidea nuo celiulito taip pat apsaugo, tačiau tai jau kita jų rūšis. Anksčiau kaip tik tokias ir turėjau, taigi, galėjau džiaugtis lygia ir sveika oda, nieko per daug dėl to nedarydama. Moterims būtinai rekomenduočiau pasirinkti kažkokį gydomąjį poveikį teikiančias pėdkelnes. Juk jums tiesiog reikės pasirinkti kitą gaminį, o poveikis paskui džiugins dar ilgus gyvenimo metus“, - tikina jauna mama.